poniedziałek, 6 marca 2017

KONIEC

Drodzy, 

Myśl o zamknięciu tego miejsca kołatała mi się po głowie od dobrych paru miesięcy, ale zawsze zostawała odrobina nadziei, że blog kiedyś odżyje. Otóż nie odżyje. Nie lubię  robić niczego na pół gwizdka i dobrze wiem, że nigdy tu nie wrócę. Blogowanie było ciekawą przygodą, więc cieszę się, że w ogóle spróbowałam, ale to byłoby na tyle. Stare posty znikły, bo należą do przeszłości i tam trzeba je zostawić. Nawet jeśli kiedyś wrócę do pisania, to pewnie w innej formie i w zupełnie innym miejscu. 


Dziękuję Martynie, że parę lat temu zaczęła pisać ze mną, Adriannie za wielkie wsparcie i nieustanny doping, a także każdej i każdemu z Was, kto tu kiedykolwiek zajrzał. Z paroma osobami na pewno pozostanę w kontakcie, inne pozostaną miłym wspomnieniem.



Powodzenia i do zobaczenia! 


4 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że mimo wszystko pozostaniemy w kontakcie :* Szkoda by było utracić tą znajomość ;* To dzięki blogom się poznałyśmy i spotkałyśmy ;*. Pozdrawiam cieplutko, Magda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nadal w Ciebie wierzę =* może to zwyczajnie nie ten czas. Liczę chociaż na jakieś wstawki kosmetyczne na Twoim Insta ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, że jeszcze kiedyś wrócisz.. Lubiłam to miejsce - bardzo :*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad - Twoje zdanie jest dla mnie ważne, a każdy komentarz motywuje do tworzenia nowych wpisów :)

Nie reklamuj się (!) - naprawdę zaglądam do każdego komentującego ;) Obserwacja za obserwację? Nie, dziękuję. Jeżeli masz zamiar napisać tylko to, lepiej poszukaj ochotników gdzie indziej, bo takie komentarze będę ignorowała.